Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

"marketing management"
13 wyników
[1-20]

1. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2020
Katsoni V., Koliopoulos T. Innovative Airport Designs’ Infrastructures to supportan Integrated Sustainable Tourism Policy for SustainableDevelopment and Public Health Protection pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Hadrian P. PRACTICAL CONSIDERATIONS FOR THE IMPLEMENTATION OF MARKETING AUDIT AS STRATEGIC CONTROL pdf
3. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2018
Holienčinová M., Holota T. Marketing management as a strategic part of sustainable development in the conditions of rural tourism in Slovakia pdf
4. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2017
Niedziółka A. Zarządzanie strategiczne i marketingowe w turystycekulturowej na obszarach wiejskich powiatu nowotarskiego pdf
5. Annals of Marketing Management and Economics, 2017
Rukuižienė R. Formalization of brand marketing management in the food industry pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2016
Michalski E. MARKETING MANAGEMENT OF ENTERPRISE pdf
7. Annals of Marketing Management and Economics, 2015
Gołębiewski J. Evolution of theory of marketing – a micro- and a macro approach pdf
8. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2015
Wąsikowska B. Zastosowanie technik neuronauki poznawczej w zarządzaniu marketingowym pdf
9. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Majchrzycki D., Pepliński B. Analiza zarządzania marketingowego przedsiębiorstw nasiennych w zakresie promocji pdf
10. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Feczko J. Postawy konsumentów a globalizacja: elementy ekonomiczne, zarządzania marketingowego i turystyczne. Pomorze 2013 pdf
11. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Feczko J. Turystyka wiejska – Pomorze 2013. Problemy ekonomiczne i zarządzania marketingowego pdf
12. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2011
Kociszewski M., Szwacka-Mokrzycka J. Uwarunkowania rozwoju przemysłu spożywczego po przystąpieniu Polski do UE pdf
13. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2010
Worobjow L. Koncepcja zarządzania logistyczno-marketingowego: uwarunkowania i etapy opracowania pdf